1. Hivatalos név (teljes név): Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete
2. Székhely: 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.
3. Postacím (postafiók szerinti címe, ha van): 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.
4. Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal): +36 94 200 520
5. Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal): +36 94 563-110
6. Központi elektronikus levélcím: [email protected]
7. A honlap URL-je: https://iask.hu/hu/
8. Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme): –
9. Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve: –
10. Az ügyfélfogadás rendje: –
Főigazgatói Titkárság:
a) elősegíti az Intézet kommunikációjának napi működését;
b) részt vesz az Intézetet érintő sajtóesemények megszervezésében, lebonyolításában, értékelésében;
c) biztosítja, szervezi a főigazgató társadalmi kapcsolattartását,
d) előkészíti a főigazgató bel,- és külföldi programjait;
e) háttéranyagot készít a főigazgató programjaihoz, amelyhez információkat kérhet az Intézet szervezeti egységeitől;
f) megszervezi a főigazgatói értekezleteket
g) ellátja az Intézet iratforgalmának érkeztetését, iktatását, továbbá a kimenő iratok postázását és kézbesítését;
h) elvégzi az Intézet humánerőforrás-gazdálkodásával kapcsolatos humánpolitikai feladatokat és elvégzi az ebbe a körbe tartozó megbízási szerződések előkészítését és ellenjegyzését, vezeti az ezzel kapcsolatos nyilvántartásokat;
i) ellátja az Intézet honlapjának tervezésével, arculatának kialakításával, tartalmának aktualizálásával, bővítésével kapcsolatos feladatokat.
Pénzügyi és Gazdálkodási Főosztály:
a) ellátja az Intézet előirányzatai tekintetében a gazdálkodással, könyvvezetéssel és adatszolgáltatással, valamint az Intézet működtetésével, üzemeltetésével és a vagyongazdálkodással kapcsolatos feladatokat;
b) ellátja a költségvetés tervezésének és végrehajtásának könyvvezetéssel és egyéb pénzügyi nyilvántartások vezetésével kapcsolatos feladatokat;
c) gondoskodik az Intézetet illető bevételek beszedéséről, teljesíti a fizetési kötelezettségeket;
d) figyelemmel kíséri a költségvetési kiadások és bevételek alakulását;
e) előkészíti a főigazgató hatáskörébe tartozó előirányzat-módosításokat;
f) a vonatkozó jogszabályok előírásait figyelembe véve gondoskodik az Intézet számviteli politikájának kialakításáról, elkészíti az Intézet pénzkezelési és egyéb gazdálkodással, valamint vagyonkezeléssel kapcsolatos szabályzatait;
g) kezeli az Intézet házipénztárát, gondoskodik a készpénzkifizetések szabályos és határidőben történő teljesítéséről;
h) egyezteti a Magyar Államkincstár által rendelkezésre bocsátott előirányzat-felhasználási keret kiadásának és bevételének alakulásáról szóló tájékoztató jelentést az Intézet számviteli nyilvántartásával, elvégzi a szükséges korrekciókat;
i) vezeti az illetménygazdálkodással kapcsolatos nyilvántartásokat, kapcsolatot tart az illetményszámfejtést végző Magyar Államkincstárral;
j) gondoskodik az intézményi kifizetések számfejtéséről;
k) biztosítja az állami adóhatóság útján teljesítendő befizetési kötelezettségek ellenőrzését, bevallását és befizetését;
l) ellátja az Intézet ingó,- és ingatlan vagyonának kezelését;
m) ellátja a közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatos pénzügyi és gazdasági feladatokat;
n) rendszeresen felülvizsgálja a kintlévőségeket és megteszi a szükséges intézkedéseket azok behajtására.
Fejlesztési és Pályázatkezelő Főosztály:
a) közreműködik a többi szervezeti egységgel a kezelt vagyon rendeltetésszerű felhasználásában az eredményesség és a gazdaságosság érvényesítése érdekében;
b) működteti az Intézet pályázatkereső, pályázatíró és pályázatkezelő rendszerét;
c) ellátja a már megvalósított pályázatokkal kapcsolatos utógondozási tevékenységet;
d) kidolgozza az Intézet jövőbeni fejlesztési javaslatait.
Kutatói Főosztály:
a) A főosztály szervezi és működteti az Intézetben folyó tudományos munkát, aminek keretében
ad) aa) javaslatot tesz az Intézet tudományos munkaprogramjára,
ad) ab) a program elfogadása után kijelöli a különböző szakterületeken végrehajtandó részletes feladatokat,
ad) ac) ütemtervet készít a különböző szakterületeken elvégzendő tudományos tevékenységekre,
ad) ad) összehangolja és irányítja az Intézetben dolgozó állandó kutatók tevékenységét,
ad) ae) összehangolja, felügyeli, rendszeresen értékeli az Intézetben dolgozó ösztöndíjas kutatók munkáját.
b) A főosztály megszervezi, működteti és felügyeli az Intézet tudományos adatbázisát, gondoskodik annak feltöltéséről és folyamatos bővítéséről.
c) A főosztály megszervezi és működteti az Intézet publikációs és kiadói tevékenységét, gondoskodik az Intézetben megszülető tudományos eredmények közzétételéről elektronikus vagy nyomtatott formában.
d) A főosztály közvetlenül irányítja a kutatásszervezéssel, a tudományos adatfeldolgozással, valamint a publikációs tevékenységgel foglalkozó dolgozók munkáját.
e) A főosztály nyomon követi az Intézet tevékenységével összefüggő szakmai területeken zajló tudományos, szakmai folyamatokat, elemzi a végbemenő változásokat, azokat értékeli hazai és nemzetközi összefüggésben.
f) A főosztály vezetője felügyeli a könyvtár működését.
Hankiss Archívum:
a) gondoskodik a Hankiss Elemér-bibliográfia összegyűjtéséről;
b) ellátja a Hankiss Elemér életműve szakmai-tudományos feldolgozásával kapcsolatos feladatokat;
c) beszerzi az archívum működtetéséhez szükséges szakmai irodalmat, kiadványokat és tárgyi eszközöket;
d) szervezi az archívum működésével kapcsolatos rendezvényeket, gondoskodik az archívum munkáját bemutató kiadványok megjelentetéséről;
e) működteti az archívum saját honlapját.
A szervezeti struktúra ábráját IDE kattintva tekintheti meg (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével).
1. A szerv vezetőjének, vezetőinek, valamint testületi szerv esetén a testületi tagok neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)
Dr. Miszlivetz Ferenc József főigazgató
+36 94 200 520
9730 Kőszeg, Chernel utca 14.
[email protected]
Dr. Tóth Gergely főigazgató helyettes
+36 94 200 558
9730 Kőszeg, Chernel utca 14.
[email protected]
2. A szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím):
Dóka Henrietta titkárságvezető;
94/200-554, 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.
[email protected]
Dr. Sümegi István “Hankiss Archívum” vezető, 94/200-582,
9730 Kőszeg, Chernel utca 14.,
[email protected]
Dr. Magasházi Anikó nemzetközi kapcsolatok,
94/200-523, 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.,
[email protected]
Módosné dr. Farkas Rita fejlesztési és pályázatkezelési főosztályvezető,
94/200-537, 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.,
[email protected]
Sőbér Aurélia pénzügyi és gazdálkodási főosztályvezető,
94/200-525, 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.,
[email protected]
1. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím): Nem releváns
2. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek honlapjának URL-je: Nem releváns
3. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje: Nem releváns
1. Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek a közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik: Nem releváns
2. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása: Nem releváns
3. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek képviselőjének neve: Nem releváns
4. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetekben a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke: Nem releváns
1. Azon közalapítványok neve, amelyeket a közfeladatot ellátó szerv alapított, amelyek alapítói jogát ő gyakorolja: Nem releváns
2. A fentiek szerinti közalapítványok székhelye: Nem releváns
3. A fentiek szerinti közalapítványok kezelő szerve tagjainak felsorolása: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve: Nem releváns
2. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok szerkesztőségének és kiadójának neve és elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím): Nem releváns
3. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok főszerkesztőjének a neve: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe
Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium
Székhely: 1054 Budapest, Akadémia utca 3.
Postai cím: 1358 Budapest, Pf. 19.
Email: [email protected]
Honlap címe: https://kormany.hu/kozigazgatasi-es-teruletfejlesztesi-miniszterium
Sajtókapcsolat: [email protected]
A közfeladatot ellátó szerv hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szerv
2. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, működési engedélye: FTI által alapított költségvetés szerv nincs.
2. A költségvetési szerv vezetője, honlapjának elérhetősége: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege:
Az FTI alapítására vonatkozó jogszabály: a Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete létrehozásáról szóló 311/2015. (X. 28.) Korm. Rendelet, (Alapító okirat megtekintése, SZMSZ megtekintése)
2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató szövege magyar és angol nyelven: Nem releváns
3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása: Nem releváns
1. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése: Nem releváns
2. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv illetékességi területe: Nem releváns
3. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok felsorolása: Nem releváns
4. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege: Nem releváns
5. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az alapvető eljárási szabályok, ezek magyarázata, az ügyintézést segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás: Nem releváns
6. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására szolgáló postacím (postafiók szerinti cím, ha van), ügyfélfogadási vagy közönségkapcsolati cím és nyitvatartási idő: Nem releváns
7. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására, elintézésére, fellebbezésére nyitva álló határidő: Nem releváns
8. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben használt formanyomtatványok listája: Nem releváns
9. Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás: Nem releváns
10. Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése: Társadalomtudományi, humán kutatás, fejlesztés
2. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása: A Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete feladatai kutató- fejlesztő-szellemi központként a kormányzat, a felsőoktatási és egyéb kutató intézetek, valamint a vállalatok közötti együttműködés hatékonyságának javítása, továbbá egyes állami tervezési és döntés-előkészítési feladatok ellátása céljából
1. hozzájárul a nemzetközi interdiszciplináris kutatásokhoz való felzárkózást elősegítő kutatások szervezéséhez és megvalósításához a társadalomtudományok, a bölcsészet, a művészetek, műszaki és természettudományok, valamint az adattudományok terén, különös tekintettel a társadalmi újítás, a fenntarthatóság, a hálózatkutatás, a technikai innováció, a közép-európai regionális kutatások szempontjából kulcsfontosságú tématerületek átfogó elemzésével,
2. az 1. pontban meghatározott tudományágakban elemzéseket és javaslatokat dolgoz ki a Kormány számára,
3. hozzájárul a nyugat-pannon régió irodalmának, történelmének, helytörténetének, művészetének, vallási életének kutatásához és bemutatásához, valamint összeurópai művészeti kezdeményezésekben vesz részt a Pannon Irodalom és Művészetek Háza működtetésével,
4. a „Kreatív város – fenntartható vidék” kutatás feladatai keretében
4.1. a „Kreatív város- fenntartható vidék kutatás” (KRAFT) mint a kreatív integratív fejlesztési koncepciót adaptálja Magyarország más határrégióira, valamint
4.2.nyomon kíséri a 4.1. pontban meghatározott fejlesztések által indukált változásokat, valamint értékeli azok hatásait,
4.3. közreműködik régiós együttműködések kialakításában, működtetésében, valamint koordinálja a Pannon Városok Szövetségének tevékenységét.
5. a „Fenntartható társadalom – fenntartható környezet”, a környezeti fenntarthatóság és az ökológiai társadalom előmozdítását szolgáló kutatások keretében
5.1. a környezeti elemek védelme és a társadalom számára nyújtott ökoszisztéma szolgáltatási kutatást végez,
5.2. az ember és környezete kapcsolatait feltáró kutatást végez, különös tekintettel az éghajlatváltozással, a víz- és talajkészletekkel való kapcsolatokat vizsgáló kutatásra,
5.3. környezetinformatikai kutatás-fejlesztést végez,
5.4. körkörös, fenntartható gazdaságfejlesztési kutatást végez,
6. az alkalmazott adattudományi kutatások feladatai keretében
6.1. nyílt adat- és közösségi informatikai kutatást végez,
6.2. adattudományi kutatásokat, elemzéseket végez a gazdaságot támogató folyamatok tervezésére, az ellátási rendszerek hatékonyságának javítására, a társadalmi fenntarthatóság elősegítésére,
6.3. adatgyűjtő és -elemző platformokat hoz létre és üzemeltet,
6.4. a digitális bölcsészet, kulturális örökség és fenntarthatóság kutatást végez,
7. gondoskodik a Hankiss Elemér bibliográfia összegyűjtéséről és Hankiss Elemér életműve által érintett tudományterületeken kutatást végző Hankiss Elemér Kutatói Archívum működtetéséről,
8. a 1.-7. pontban foglalt feladatai ellátásán túl a Kormány által meghatározott egyéb kutatási témakörbe tartozó feladatokat végez,
9. kiadói feladatokat lát el a kidolgozott kutatási eredmények, elemzések nyilvánosságra hozatala és népszerűsítése érdekében, valamint
10. online folyóirat és egyéb adatbázisokat épít ki a kutatási munka támogatása céljából.
3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás: https://iask.hu/hu/rolunk/szolgaltatasok/
4. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke: https://iask.hu/wp-content/uploads/2023/11/Arak.pdf
1. A közfeladatot ellátó szerv által saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltetlen kérdőív) jegyzéke: Az FTI nem rendelkezik saját fenntartású adatbázissal, illetve nyilvántartással
2. A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái: Az FTI alaptevékenysége keretében az ösztöndíjban részesülők adatait kezeli az adózási jogszabályokkal kapcsolatosan, illetve alkalmazottai, megbízottai, vele szerződéses jogviszonyban levők adatait mind magánszemélyek mind vállalkozások tekintetében.
3. A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja: Az FTI – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférést az adatvédelmi, valamint a közérdekű adatok megismerésére irányuló igényes teljesítésének, továbbá kötelezően közzéteendő adatok nyilvánosságra hozatalának rendjéről szóló szabályzatában meghatározott kérelem útján, illetve a honlapon közzétételre kerülő jelen közzétételi lista útján teszi lehetővé. Az FTI által kezelt adatok megismerése iránti igényt szóban, írásban, vagy elektronikus úton lehet benyújtani.
4. A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei: Az FTI a másolatkészítési költségek megállapítása során a közérdekű adat iránti igény teljesítéséért megállapítható költségtérítés mértékéről szóló 301/2016. (IX. 30.) Korm. rendeletben és az Önköltség számítás rendje szerint meghatározott költségtérítés összeget alkalmazza.
1. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címei:
2. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványai témájának leírása:
3. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványaihoz való hozzáférés módja:
4. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványaiért fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye:
1. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje: Nem releváns
2. A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közreműködés (véleményezés) módja (erre szolgáló postai, illetve elektronikus levélcím): Nem releváns
3. A testületi szerv döntéshozatalának eljárási szabályai: Nem releváns
4. A testületi szerv ülésének helye (irányítószám, város, utca, házszám): Nem releváns
5. A testületi szerv megtartott üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága, üléseinek jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói: Nem releváns
6. A testületi szerv tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága: Nem releváns
7. A testületi szerv ülései látogathatóságának rendje: Nem releváns
8. A testületi szerv üléseinek napirendje: Nem releváns
9. A testületi szerv döntéseinek felsorolása: Nem releváns
1. A testületi szerv döntéseinek felsorolása: Nem releváns
2. A testületi szerv döntéshozatalának dátuma (év, hó, nap megjelöléssel): Nem releváns
3. A testületi szerv szavazásának nyilvános adatai, ha azt jogszabály nem korlátozza: Nem releváns
4. * A jogszabályok előkészítésében való társadalmi részvételről szóló törvény alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok: Nem releváns
5. * A jogszabályok előkészítésében való társadalmi részvételről szóló törvény alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek tekintetében az egyeztetés állapota: Nem releváns
6. A helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától: Nem releváns
7. Összefoglaló a véleményezők észrevételeiről, és az észrevételek elutasításának indokairól: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indoklásuk: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények: Hirdetményeink, közleményeink ITT találhatóak
1. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös közzétételi lista: Nincs
2. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó egyedi közzétételi lista: Nincs
1. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása.
1. Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai. 2023. évben az Állami Számvevőszék nem folytatott le ellenőrzést.
1. A szervre vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai.
1. A közfeladatot ellátó szerv feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk: Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk. Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetései: 2024. évi költségvetés
1. A közfeladatot ellátó szerv számviteli törvény szerinti beszámolói: feltöltés alatt
1. A közfeladatot ellátó szervnek a költségvetés végrehajtásáról – a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal – készített beszámolói: feltöltés alatt
1. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok: feltöltés alatt
2. A vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege: feltöltés alatt
3. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve: feltöltés alatt
1. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek neve: Nem releváns
2. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások célja: Nem releváns
3. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások összege: Nem releváns
4. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatási program megvalósítási helye: Nem releváns
1. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével. A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött – általános forgalmi adó nélkül számított – ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni.
Az időszakonként visszatérő – egy évnél hosszabb időtartamra kötött – szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani.
Szerződések nyilvántartása feltöltés alatt
1. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye): Nem releváns
1. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottjai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei: Nem releváns
1. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések: Nem releváns
1. Közbeszerzési információk: éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről: feltöltés alatt
Feltöltés alatt
Feltöltés alatt
© 2017-2023, Minden jog fenntartva