https://kozszolgallas.ksz.gov.hu/
Határozott idejű közalkalmazotti jogviszony.
40 óra/hét
Határozott idő: 2026.01.12.-2026.08.31.
FONTOS: Az egyelőre 2026.08.31-ig meghirdetett határozott idejű (40 óra/hét) közalkalmazotti jogviszony időtartartama személyügyi változások miatt a hosszabbodhat.
Próbaidő: 3 hónap
Munkavégzés helye: 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.
Jelentkezési határidő: 2025.11.30.
Elbírálási határidő: 2025.12.19.
Munkakezdés: 2026.01.12.
A munkakörbe tartozó feladatok:
- Aktív részvétel az Intézet tulajdonában, illetve kezelésében lévő könyv- és irattári gyűjteményeket érintő fejlesztési, (stratégiai) tervezési és rendezési feladatokban.
- Az intézeti könyvtár és archívum tartalmi megjelenésében (különösen social media felületek – Facebook, Instagram, Twitter, You Tube) való közreműködés, hazai és nemzetközi kapcsolatok építése.
- Részvétel az Intézet oktatás és kutatástámogató munkafolyamataiban és szolgáltatásaiban.
- Állományfeldolgozás – új könyvek és hagyatékok (könyv, periodika, kéziratos anyag) katalogizálása SZIKLA integrált könyvtári rendszerben;
- Adminisztratív teendők ellátása, nyilvántartások/jelentések/statisztikák készítése.
- Részvétel a könyvtár mindennapi tevékenységeiben.
- Aktív kapcsolattartás a Kutatói Főosztállyal és az intézet kutatóival.
- Az Intézet rendezvényeinek szervezésében, lebonyolításában való aktív közreműködés.
- Aktív közreműködés az intézet könyvkiadói tevékenységében a tudományos eredmények disszeminációja révén (megjelenítés a honlapon, könyvbemutatók szervezése és lebonyolítása, recenziók stb.)
Pályázati feltételek:
- társalgási szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban)
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
- Felsőfokú könyvtáros vagy levéltáros végzettség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- SZIKLA integrált rendszer ismerete
- Könyvtári területen szerzett legalább 1-3 év szakmai munkatapasztalat
- Levéltári ismeretek
- Outlook, Powerpoint, Word, Excel programok haladó szintű ismerete
Az álláshoz tartozó elvárások:
- önálló és felelős munkavégzés
- csapatmunka
- kiváló kommunikációs készség
- rugalmasság
- strukturált gondolkodás
- jó szervező készség, pontosság, precizitás
- proaktív személyiség
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- motivációs levél
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
- nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata
A Kjt. 20/A.§ (5) bekezdés b) pontja alapján a pályázó a pályázathoz csatolja arról szóló nyilatkozatát, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Varga Katalin tud nyújtani a [email protected] email-elérhetőségen.
A pályázatok benyújtásának módja:
Emailben Varga Katalin HR-munkatárs részére a [email protected] emailcímre vagy postai úton a következő címre: Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete, Varga Katalin részére, 9730 Kőszeg, Chernel u. 14.
Kérjük a borítékon a Feladó címénél feltüntetni a munkakör megnevezését: Archivista és könyvtáros – ügyvivő szakértő
Próbaidő: 3 hónap