Kutatás és tanulmányok

Archivista és könyvtáros (ügyvivő szakértő munkakör)

https://kozszolgallas.ksz.gov.hu/

Határozott idejű közalkalmazotti jogviszony.

40 óra/hét

Határozott idő: 2026.01.12.-2026.08.31.

FONTOS: Az egyelőre 2026.08.31-ig meghirdetett határozott idejű (40 óra/hét) közalkalmazotti jogviszony időtartartama személyügyi változások miatt a hosszabbodhat.

Próbaidő: 3 hónap

Munkavégzés helye: 9730 Kőszeg, Chernel utca 14.

Jelentkezési határidő: 2025.11.30.

Elbírálási határidő: 2025.12.19.

Munkakezdés: 2026.01.12.

A munkakörbe tartozó feladatok:

  • Aktív részvétel az Intézet tulajdonában, illetve kezelésében lévő könyv- és irattári gyűjteményeket érintő fejlesztési, (stratégiai) tervezési és rendezési feladatokban.
  • Az intézeti könyvtár és archívum tartalmi megjelenésében (különösen social media felületek – Facebook, Instagram, Twitter, You Tube) való közreműködés, hazai és nemzetközi kapcsolatok építése.
  • Részvétel az Intézet oktatás és kutatástámogató munkafolyamataiban és szolgáltatásaiban.
  • Állományfeldolgozás – új könyvek és hagyatékok (könyv, periodika, kéziratos anyag) katalogizálása SZIKLA integrált könyvtári rendszerben;
  • Adminisztratív teendők ellátása, nyilvántartások/jelentések/statisztikák készítése.
  • Részvétel a könyvtár mindennapi tevékenységeiben.
  • Aktív kapcsolattartás a Kutatói Főosztállyal és az intézet kutatóival.
  • Az Intézet rendezvényeinek szervezésében, lebonyolításában való aktív közreműködés.
  • Aktív közreműködés az intézet könyvkiadói tevékenységében a tudományos eredmények disszeminációja révén (megjelenítés a honlapon, könyvbemutatók szervezése és lebonyolítása, recenziók stb.)

Pályázati feltételek:

  • társalgási szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

  • Felsőfokú könyvtáros vagy levéltáros végzettség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • SZIKLA integrált rendszer ismerete
  • Könyvtári területen szerzett legalább 1-3 év szakmai munkatapasztalat
  • Levéltári ismeretek
  • Outlook, Powerpoint, Word, Excel programok haladó szintű ismerete

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • önálló és felelős munkavégzés
  • csapatmunka
  • kiváló kommunikációs készség
  • rugalmasság
  • strukturált gondolkodás
  • jó szervező készség, pontosság, precizitás
  • proaktív személyiség

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • motivációs levél
  • fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
  • nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata

A Kjt. 20/A.§ (5) bekezdés b) pontja alapján a pályázó a pályázathoz csatolja arról szóló nyilatkozatát, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Varga Katalin tud nyújtani a [email protected] email-elérhetőségen.

A pályázatok benyújtásának módja:

Emailben Varga Katalin HR-munkatárs részére a [email protected] emailcímre vagy postai úton a következő címre: Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete, Varga Katalin részére, 9730 Kőszeg, Chernel u. 14.

Kérjük a borítékon a Feladó címénél feltüntetni a munkakör megnevezését: Archivista és könyvtáros – ügyvivő szakértő

Próbaidő: 3 hónap