Társadalmi tőke a szociális gazdaságban
A tanulmány a Social Enterpreneurship and Social Innovation : Ecosystem for Inclusion in Europe című könyv része.
A tanulmány a Social Enterpreneurship and Social Innovation : Ecosystem for Inclusion in Europe című könyv része.
A tanulmány az Illiberal and Authoritarian Tendencies in Central, Southeastern and Eastern Europe című kötetben jelent meg.
Tematikus összeállítás: Tudományon innen és túl: a Hankiss-örökség (Magyar Tudomány, 2018/10)
A Hankiss Elemér-emlékkönyv a 2015-ben elhunyt sokoldalú társadalomtudós születésének 90. évfordulójára jelenik meg.
Kovács László: Márka és márkanév : Márkakutatás és nyelvészet – metszéspontok, lehetőségek, kihívások A márkákkal foglalkozó szakirodalom Magyarországon többnyire a marketing, illetve a gazdaságtudomány eszközeivel és nézőpontjából vizsgálja a márkák tulajdonságait. A márkák (pontosabban a márkanevek) ugyanakkor nyelvi jelek is: szókészletünk és mentális lexikonunk részei. Ebből következik, hogy a márkanevek nyelvészeti, közelebbről alkalmazott nyelvészeti eszközökkel…
Méregkeverők / szerk. Mátay Mónika Több olyan történeti közösségről is tudunk, amely a terhet jelentő, öreg, beteges, magatehetetlen vagy fogyatékkal élő személyeket kiközösítette, esetleg a halálba kényszerítette. A jelen többszerzős kötet tárgya, a Horthy- kor legnagyobb bűnügyi botránya éppen egy efféle gyakorlat magyarországi alkalmazása miatt robbant ki 1929-ben. Kiderült, hogy a Tiszazugban emberek tucatjait tették…